2010

Under 2010 har det hänt massa roliga saker men också tråkiga! Men det har ändå varit ett toppen år! Det kommer bli svårslaget men man kan ju alltid hoppas att 2011 kommer bli bättre! :)
- Jag färgade håret och blev brunett, tack för det Fanny!
- Jag och Fanny har umgåtts mycket mer under året än tidigare år och tagit många extremt fula bilder ;)
- På sportlovet var jag och Fanny i Ramundberget och gled runt på våra brädor!
- På höstlovet var vi i Gran kanaria som vanligt, annan stad den här gången, älskar Amadores! Dit måste jag tillbaka!
- Var i Italien med gympalaget, helt otroligt grymt jätte kul!
- Var på klassresa på Gotland, hade jättekul tillsammans med min underbara klass, där vi utrotar killar ;)
- Jag och Ellen har inte umgåtts så mycket men jag älskar henne jättemycket ändå och vi måste ses mer under 2011!
- Jag och tjejerna var på Lady Gaga, verkligen en häftig upplevelse, svårslaget!
- Jag fick en hund! Något jag velat ha hela livet!
- Jag och Elina praoade på donken, det kommer jag aldrig glömma, STRESS!
Det var mitt år i stort sett, tacka lla vänner som har gjort det här året till ett grymt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0