Shopping!

Hemma efter en, två timmar i täby centrum med mamma. Fick med mig lite grejer, som jag kanske fixar bild på sen,
ingenting var så roligt att se egentligen men ändå.
Jag köpte iallafall:
Ett par mörkgråa mjukisdressbyxor från H&M
- Ett helt vanligt vitt linne från H&M
- Två sportbhar från H&M
(det var 10% rea på allt på H&M idag så jag passade på lite)
- Små söta presenter till **** ******* från Glitter och Accessorize
- Schampo, balsam och hårinpacking från KICKS
- Två tränings linnen från JC
- Tights och strumpbyxor från Lindex
- En svart rosett ring och ett svart nagellack från Lindex
Jag fick med mig en hel del hem och är supernöjd, TACK MAMMA!
Här är ringen iallafall, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0