5 december: Pinsammaste minnet

Svårt att komma ihåg det allra pinsammaste minnet. Men jag kan säga att jag gör rätt mycket pinsamma saker. Säger saker för högt ibland eller bara är allmänt överflummig haha. Men en pinsam sak som jag kommer på nu är när jag var i mataffären med pappa, som har en svart skinnjacka. Jag ser en gubbe med svart skinnjacka så jag går fram till honom (och står tätt intill honom för det är en asbiffig tant bakom som står bakom i kön) Han börjar lägga upp varor på bandet, han lägger upp ett paket morötter och då rycker jag pappa i armen och säger: Men pappa, vi köpte ju morötter igår, suckar och tar tag i morötterna. Han kollar på mig och då ser jag att det inte är pappa. På ica är jag rätt på att göra bort mig har gjort det fler gånger -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0