I december: Om mig

Jag är en gal1 cool brud som är 15 år, är oftast glad och älskar att ha roligt med mina vänner, som jag älskar obeskrivligt mycket. Om jag inte hade dem vet jag seriöst inte vad jag skulle göra, jag skulle inte vara den jag är idag iallafall. Älskar att umgås med dem på min fritid. På min fritid tränar jag även gymnastik. Jag älskar att åka utomlands och längtar sjukt mycket till julen. I somras fick jag en hund, en svart mellan pudel som heter Zingo och som jag älskar massor. Tycker det är kul att shoppa kläder, men en rätt stor del av mina pengar går till typ godis och mat, är galen i godis haha.
Min profilbild på facebook btw.

Kommentarer
Postat av: Eldarzara

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-05-10 @ 10:37:15
URL: http://eldarzara.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0