3 december: Mina föräldrar

Mina föräldrar älskar jag väldigtväldigt mycket, dem betyder väldigt mycket och man kan inte ha bättre föräldrar än mina. Jag kan prata med om vad som helst med dem, även om jag ibland väljer att inte säga, haha.
Min pappa är så jävla skön och älskar att reta mig vilket kan iof vara väldigt irriterande ibland men också roligt, han är även grym på matte och det behövs eftersom jag inte är riktigt lika bra om man säger så. Han älskar också godis precis som jag, är godis beroende ärftligt? I sådana fall har jag ärvt det från honom. Om man köper godis är det inte säkert att förvara det där pappa kan komma åt det, speciellt after eight haha.
Min mamma är den jag brukar att åka och shoppa med, som smakråd men också ha väldigt roligt med. Mamma och jag kan prata om allt och vi kan sitta och prata om vad som helst hur länge som helst. Hon ser om jag mår dåligt och är världens mest omtänksamma person.
Visste inte vad jag skulle ha för bild så jag tog en bild från Thailand 2009 på hela familjen utom Zingo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0