7 december: Min bästa vän

Tycker det är jättesvårt att säga vilken min allra bästa vän är, för jag har flera bästavänner. Men några av mina allra närmsta vänner är, Sandra, Fanny, Elina, Johanna, Viveka och Tua.

Den jag har känt längst är definitivt Sandra. Våra mammor har varit kompisar sen vi föddes och vi har alltid gått på samma dagis och skola. Och vi har alltid varit bästa vänner. Älskar den här tjejer sjukt mycket och kommer alltid minnas dig! Vi har känt varandra i 15 år, helt sjukt!

Fanny och jag träffades via gymnastiken. Hon har slutat nu men vi träffas fortfarande. Med henne kan jag prata om allt och vi har alltid roligt tillsammans!

Elina och jag började i samma klass i sexårs och har gått i samma klass sen dess. Vi kanske kommer gå samma gymnasie linje tillsammans vilket vore awesoome! Vi har alltid roligt tillsammans och jag älskar henne över mycket annat.

Johanna och jag började i samma klass i sexan. Vi har umgåtts mycket under alla fyra åren. Världens mysigaste och roligaste tjej som jag verkligen inte vill förlora kontakten med i gymnasiet!

Viveka är en av de galnaste jag känner, är jävligt rolig och henne kan man verkligen prata med. Vi började också i samma klass i sexan och har varit ett "gäng" sen dess. Hon betyder väldigt mycket och vi har ett speciellt minne jag aldrig kommer glömma. Klassresan i somras, när vi skrattade så mycket att vi blev utelåsta! :D Det var roligt!

Tua och jag har gått i samma klass sen lågstadiet. Vi har varit riktigt bra kompisar sen dess. Man kan verkligen prata med henne och ha jävligt roligt med. Kommer känns jättekonstigt att inte gå i samma klass längre i gymnasiet!

Det här är tjejer jag älskar över allt annat! Ni fattar nog inte hur mycket ni betyder för mig. Utan er skulle jag inte vara jag, jag skulle inte vara lite lycklig över mitt liv. En av mina högsta önskningar är att inte tappa kontakten med någon av er i gymnasiet, men det kommer inte hända! :) ♥



Kommentarer
Postat av: viveka

emelie älskling, gullig!!!! ÄLSKAR DEJ <3

2010-12-08 @ 17:11:58
URL: http://vivekaviksten.blogg.se/
Postat av: tua

KÄRLEEEEK <3

2010-12-09 @ 14:13:43
URL: http://tuaelina.blogg.se/
Postat av: sandra

Älskar dig mest!!!!!!

2010-12-13 @ 17:42:29
URL: http://swws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0