Lite julklappar..

1. Fick ett läppstift och två nagellack varav ett nagellack  var "graffiti nails" av mina kusiner
2. Min älskade systemkamera som jag köpte för pengarna jag fick av mormor&morfar, mamma&pappa och farmor&farfar.
3. Ett awesome halsband som också är ett överfallsalarm, det tjuter när man drar i fjädern. Kul idé från någon i Halmstad.
4. Dvd av farmor&farfar
5. Ett biokort och boken "Här ligger jag och blöder". Konstig bok jag började läsa i förrgår men kunde inte sluta läsa, skriver vad jag tyckte om den när jag läst ut den ;)
6. Roligt sällskapsspel
7. Ryggplatta
Sen fick jag andra grejer också, men som jag inte orkade ta kort på, det kanske kommer! Fick bl.a. en kofta, skidstrumpor, massa godis också..

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha de är min morbror som har gjort de där halsbandet ;)

2010-12-31 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0