16 december: Mitt favoritminne

Ett av mina favorit minnen är från i somras. Då jag var i Italien med mitt gympa lag. Det var en av de bästa veckorna i hela mitt liv tror jag. Jag fick ju byta grupp till hösten så jag vad där med mitt nya lag jsm. Kände ganska många sen innan men lärde även känna några bättre och några nya. Vi hade jätteroligt för det mesta, badade i poolen eller havet, solade och tränade såklart. Tyvärr fick vi reda på en tråkig sak som gjorde att de sista dagarna inte blev lika roliga. Två tränare som verkligen är jättebra och alla gillade jättemycket och som vissa hade haft som tränare hela livet. De kom inte överens med två andra tränare så dem skulle sluta, många blev jätteledsna och när alla grät var det svårt att inte göra det. Men veckan tyckte jag i helhet var bra ändå och den veckan kommer jag aldrig glömma.

Kommentarer
Postat av: FAAAAAAANY

Sv: Önskade att jag kunde säga detsamma om dig sockerpullan men icke sa nicke!

2010-12-16 @ 22:56:52
URL: http://fannywidepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0