15 decemeber: Min första puss

Den första pussen som jag minns var i sexårs när Sandra och jag lekte "pusskrig" med killarna i våran klass då. Sandra var den snabbe så hon sprang omkring och fångade killarna och höll fast de och så pussade jag dem, haha. Jag tyckte det var jättekul, helt sjukt haha, jättepatetiskt tycker jag nu. Fattar inte hur jag vågade eftersom jag har varit jätteblyg när jag var liten. Men jag har faktiskt rätt starka minnen från just den här dagen. Så det var nog mina första pussar som jag minns. Sen lekte vi sanning och konka och ryska posten på fritids ibland. Pussade säkert någon innan men inte vad jag kommer ihåg.

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahah! jag tog fast dem och tvingade dem att pussa dig, hahah, men det gillade de säkert ;P

2010-12-15 @ 22:16:24
URL: http://swws.blogg.se/
Postat av: Johanna

det ska ju va KYSSEN smartass, LOVEYOU

2010-12-15 @ 22:39:32
URL: http://chamativo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0