12 december: Den här veckan

Måndag: Då var jag hemma och sjuk så då gjorde jag inte så mycket, missade både matteprovet och omprovet i teknik.
Tisdag: Då var jag också sjuk, missade inte så mycket.
Onsdag: Då kom jag tillbaka till skolan efter att ha varit sjuk jättelänge, riktigt kul, men tyvärr var Elina sjuk :(
Torsdag: Jag var först i skolan, hände inte så mycket, missade luciarepitionen, åkte och träffade Fanny i täby centrum. Hann köpa tre tröjor men sen sprang vi till bussen och vi åkte direkt vidare till barngympan.
Fredag: Var i skolan, vanlig dag. Åkte hem och skrev lite på en so-uppgift. Elina smsade och vi åkte till stallet tillsammans. Båda red och jag vågade tillslut galoppera barbacka! (modigtjej.se). Vi såg ut som as hela kvällen men hade verkligen jätteroligt.
Lördag: Vaknade upp hos Elina, segade kvar där till klockan elva eller nått. Sen åkte jag och Fanny till Kista och shoppade loss, fick med mig lite saker hem som ni såg tidigare. Vi spårade loss på bussen, folk måste trott vi var störda, det var jeeeevlig kul! Sen åt våra familjer tillsammans och snackade om Kroatiaaa! Hon sov över också, ytterst mysigt!
Söndag: Har egentligen inte gjort så mycket (slappsöndag.com). Fanny och jag slappade, sen åkte hem och nu skriver jag ett arbete om Nigeria.
20090111180409

Kommentarer
Postat av: Linusleila

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-12-08 @ 07:31:37
URL: http://linusleila.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0