10 december: Mina syskon

Jag har bara ett syskon, lillebror som är två år yngre än mig. Vi kan faktiskt ha det riktigt kul tillsammans, men han kan vara den mest irriterande personen som finns ibland (oftast haha) Men som tur är så är det fortfarande jag som kan bestämma lite mer över honom än tvärtom. Men snart växer han väll om mig och jag har ingen chans och vågar inte säga emot biffen längre. Okej, det kommer aldrig hända, han är en plutt och kommer alltid vara! Det han gör på sin fritid är typ att träna fotboll och innebandy men mest spelar han cod och är inne på facebook haha. Har börjat älska ljudet av när han på cod springer runt och sjukter folk, NOT!
Det fick bli en gammal bild, men han ser typ likadan ut, okej kanske inte men ändå!

Kommentarer
Postat av: viveka

nej men klart att jag inte syfta på dej!!!!!! ääääääälskar dej me!!!!

2010-12-10 @ 20:37:49
URL: http://vivekaviksten.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah, lilla daniel!

2010-12-13 @ 17:46:39
URL: http://sw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0